2010/10/26

Mäklarinspiration

Jag är nog långt ifrån ensam om att ha upptäckt att mäklarsidor kan vara en guldgruva till inspiration (eller för all del även Hemnet, om man orkar scrolla sig igenom alla murriga 70-talshus där ingenting är gjort sedan tidernas begynnelse).

Dock kan en överdosering göra att man tröttnar på de välplacerade kläderna i hallen, filten som så nonchalant men perfekt ligger slängd över fåtöljen, frukosten som alltid står framdukad eller att de använder samma lampor i hem efter hem.. Tänk: Alvhem. Dem har jag vid det här laget, i brist på andra fina mäklarsidor, överdoserat. Så ibland kan det kännas långt mellan de riktiga guldkornen, de som verkligen fastnar i minnet, men visst njuter mitt öga alltsomoftast av alla deras välstylade hem!

Nu har jag hittat ytterligare en mäklarfirma att snoka runt i - Malmömäklarna Bolaget.
Se bara vad mycket fint de har att erbjuda! (klicka på bilderna så blir de lite större)



2 kommentarer:

Anna Loverus sa...

Åh! Fantastiskt fina!

Lisa H sa...

Hej Anna! (min första besökare! eller i alla fall första kommenterare) Välkommen hit! :)